پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر پیپرنگ P1

قابلیت: پرینتر چاپ عکس
چاپ: رنگی
تکنولوژی چاپ: حرارتی
رزولوشن چاپ: 200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: 30*57 میلی متر

معرفی و بررسی چاپگر عکس پیپرنگ P1

اگر به یک پرینتر قابل حمل و فوق العاده سبک برای چاپ عکس های خود به صورت سیاه و سفید نیاز دارید، چاپگر عکس پیپرنگ P1 انتخاب کاملاً مناسبی برای شما است.

این پرینتر در ابعاد 83*83*45 میلی متر و وزن تنها 204 گرم ارائه شده و به راحتی می توان آن را در جیب گذاشت و با خود حمل کرد!

بنابراین شما می توانید با استفاده از پرینتر بدون سیم پیپرنگ P1 در هر جایی که هستید و در اتصال با انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... بتوانید از عکس های خود پرینت بگیرید.

معرفی و بررسی چاپگر عکس پیپرنگ P1

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ عکس پیپرنگ P1

پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1 به بلوتوث نسخه 4.0 مجهز است و اتصال آن به دستگاه های دیگر به آسانی هرچه تمام تر انجام می گیرد.

برای اتصال راحت تر گوشی موبایل به پرینتر چاپ عکس مدل Paperang P1 و اعمال تنظیمات چاپ، می توانید اپلیکیشن پیپرنگ را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و از آن بهره ببرید.

 

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ عکس پیپرنگ P1

 

موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که حداقل سیستم عامل سازگار با این اپلیکیشن سیستم عامل های اندروید نسخه 4.0 و iOS 8.0 می باشد.

پرینتر قابل حمل پیپرنگ P1 یک چاپگر حرارتی می باشد و برای انجام چاپ از طریق آن نیازی به استفاده از کارتریج و جوهر و تونر ندارید!

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ عکس پیپرنگ P1

پرینتر حرارتی پیپرنگ P1 علاوه بر چاپ عکس توانایی پرینت یادداشت های کوتاه، لیبل، فاکتور خرید، رسید، بارکد و مواردی از این دست را نیز دارد و می توان از آن در مشاغل سیاری که به چاپ رسید یا بارکد احتیاج دارند، بهره برد.

رزلوشن چاپگر عکس پیپرنگ P1 برابر با 200 dpi است و عکس ها و به خصوص متن های چاپ شده با آن از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار خواهند بود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چاپ عکس پیپرنگ P1

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Paperang P1

همانطور که اشاره شد پرینتر چاپ عکس جیبی پیپرنگ P1 یک پرینتر حرارتی است و به همین دلیل مواد مصرفی آن را کاغذ حرارتی تشکیل می دهد.

حداکثر عرض چاپ پرینتر کوچک پیپرنگ Paperang P1 برابر با 30 میلی متر است و شما می توانید از کاغذهای حرارتی در اندازه حداکثر 57*30 میلی متر در این پرینتر چاپ عکس استفاده نمایید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر چاپ عکس Paperang P1

علاوه بر این امکان استفاده از کاغذهای پشت چسب دار (لیبل) نیز در پرینتر پیپرنگ P1 به عنوان کاغذ ورودی وجود دارد.

پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1

از آنجا که پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1 یک دستگاه قابل حمل است، انرژی مورد نیاز آن توسط باتری داخلی آن تأمین می شود.

باتری به کار رفته در چاپگر عکس بی سیم پیپرنگ P1 از نوع لیتیوم یونی است و از ظرفیتی معادل با 1000 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1

این باتری در عرض یک ساعت و نیم به صورت کامل شارژ می شود و پس از آن انرژی مورد نیاز برای چاپ متوالی به اندازه چهار رول کاغذ را فراهم می آورد.

همچنین شارژ کامل باتری پرینتر جیبی پیپرنگ P1 برای آماده به کار نگه داشتن پرینتر به مدت یک هفته کفایت می کند و شما را از شارژ چندباره آن بی نیاز می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین پرینتر های چاپ عکس یا دریافت قیمت پرینتر جیبی چاپ عکس Paperang P1 می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر چاپ عکس پیپرنگ Paperang P1





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 27 شهريور 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی